It okay, it alright

okay ! pagi tadi , 4 am 28.11.2011 , FACEBOOK ! macam ade sampah yang tengah mesramesra depan aku . eeuuuxxx !! hello bodoe ! aku ade kat situ okay . I M EXIST !! fuck . weh !!! aku tunggu kau online dari tengah malam sampai pagipagi bute lah sial . aku da add betine yang selalu post kat wall kau tuh . die app aku , aahaaahhh !! kau dengan betine tu SWEET COUPLE .
aduhhh ! kalau lah kau tau . aku sayang kau lagi bodoeeeeeeee .. konon lah tak nak focus kat girl dah . dah? perempuan tu sape wehh ? watafakk . puihhh . ehhh ! aku x heran lah . petang smlam aku im dgn kau . kau kate kau still sayang aku . BETOL KE ???? aku tabik lah kat kau , pandai main kan perempuan . patot dapat award lah . kesian aku kat perempuan tu , matimati die tunggu kau nak online . HAHAHA !! kau ajak aku jumpe , aku admit , aku happy sangat . 1 week kau kat sini . okay ! tape . chill :)
aku still boleh tersenyum , it okay . it alright . im so much better without you .
aku tido pukul 4 pagi, bangun pukul 11 lebih . teros on lappy . sematamata nak tengok perkembangan SWEET COUPLE kau tu . great ! nothing mess up my eyes 4 a while . family aku tade . rumah sunyi . thankfull .
aku design blog aku . jadi makin SAKAI DAN SEMAK kot . yeah! SAKAISAKAISAKAI . HIDUP AKU SAKAI . boleh buat lagu kot . title : hidup minah sakai .
lepas ni , aku online facebook dalam hp je , aduhhh . ade sesape tak yang boleh bagi aku charger acer lappy ????? X\

No comments:

Post a Comment

*Assalumalaikum .Haloo
*Sila tinggal kan komen anda disini
*selamat membaca! XD