WITH ME AND U

ASALAMUALAIKUM ! nyihahaha . okay , title aku "bersama aku dan dia" ? Jeng jeng jeng !! act, tade pape pun sebenarnye . kekeke ! BLOG . adess , blog cik TIA tak habis edit lagi . padahal dah berzaman dea mintak tolong edit kan , new blogger lah katakan . Cehh , aku ni pun bukan pandai sngt nak edit edit jadah ni semua .
Okay , skrg aku ade aktiviti membuang mase yg baru . A NEW GAME !! huaaa , ketagihh woo. bak kate aku kat si --> atok ni . perlu menghayati game tu dgn baik , baru boleh bermain dgn baikk . HAHA . bengong membengong kan . tapi tak pe . im still trying babe . hope kau faham T_T . tak mudah aku nak terima kau lagi , ★   ★  ★ ★   ★ ★   ★  ★   ★   ★  ★   ★   ★ ★    ★  ★   ★ ★   ★ ★   ★   ★  ★  ★   ★  ★ ★   ★   ★   ★  ★  ★   ★  ★ ★   ★   ★   ★  ★ ★   ★  ★   ★  ★ ★   ★  ★   ★  ★ ★   ★  ★   ★  ★ ★  ★  ★   ★  ★ ★   ★  ★   ★  ★ ★   ★  ★   ★  ★ ★   ★ ★   ★  ★ ★   ★ ★  ★  ★  ★   ★  ★ ★  ★ ★   ★  ★ ★   ★ ★   ★  ★   ★   ★  ★   ★   ★ ★   ★ ✩ ★   ★ ★   ★ ★   ★   ★  ★  ★   ★  ★ ★   ★   ★   ★  ★  ★   ★  ★ ★   ★    ★ ★   ★  ★ ★   ★ ★  ★  ★  ★   ★  ★ ★  ★ ★   ★  ★ ★   ★ ★   ★  ★   ★   ★  ★   ★   ★ ★    ★  ★   ★ ★   ★ ★   ★   ★  ★  ★   ★  ★ ★  


haaa ! banjirrr . atok citer kat aku psl rumah dea naik air , mama dea masak dlm air , ayah dea tangkap sesame dlm rumah , hahaha , lawak doe . bengong lah kau melekat dgn aku .
.♡ ♡. .♡ ♡ .♡ •*˚*♡♥♡*˚*• ♡
♡ ˚**˚ ♡ ♡ ♥♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥♥♥♡♥♥♥;)

No comments:

Post a Comment

*Assalumalaikum .Haloo
*Sila tinggal kan komen anda disini
*selamat membaca! XD